Helgtrivsel....med kul test...

Jag och min sambo har just planerat våran fredagkväll. Ingen av oss vet vad vi vill äta för middag (ovanligt - eller INTE!). Så kvällen kommer att se ut som följer: Jag lägger mig i badet/han sitter framför TV:n och äter glass. När jag badat klart och fått på mig stora luv och mys så går han till stora datorn och surfar/jag tar den bärbara och fnular. Sedan somnar jag i soffan (om inte han hunnit före)/han lägger sig i sängen och tittar på TV (om inte han sover i soffan för då bygger jag en koja och lägger mig i sängen)

Nåväl, litet roligt test för er som inte riktigt vet vilka ni är:

www.similarminds.com

Jag blev:
Känd ledare:  Moder Teresa (jättekul eftersom det nyss kommit fram vilken tyrann hon var mot sina anställda)
Känd film: Easy Rider
Vilken hjärnhalva:
Right Brain||||||||||||40.4%
Left Brain||||||||||||||59.6%

Vem blir ni?

Ha en skön fredag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Galna tanten

Är bara tvungen att tillägga att jag även gjorde testen om vilket yrke som skulle passa...blev inte alls skitzat: underhållare, psykolog, chef och bibiliotekarie!!!??? Hur hänger det ihop???

2007-03-23 @ 20:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback