God morgon!

...eller det jag egentligen undrar är -finns det goda mornar?

Ja ja, min underbara lilla kille (hunden) och jag fick var sin behandling i helgen - magnetmadrass!

Vilken underbar uppfinning det är!!!! Det finns program för ALLT! Jag har fått mot min nackskada (som gör att alla mina ryggmuskler ständigt är spända), mot reumatismen och en för att laga muskelbristningar. För första gången på 22 år så har ja gupplevt; en dag med en rygg utan knutna muskler (hade glömt bort hur det kändes); gått igenom en väldigt växlande väderlek utan att vara ett litet paket som måste matas... JAG ÄR KÄR!!!!

Pojken fick för sina muskler och sin artros. Han går mycket friare och lättare på en gång!!! :-)

Efteråt så pratade vi med honom och han tyckte att det hade kännts lite skumt men att ha gärna prövade igen en annan gång. Han skulle utvärdera och återkomma om vad han tyckte.

Sedan ville han påpeka att han tyckte att det var bra att det blir sommar snart...så att matte skulle få det lite lättare för jag är så frusen av mig!!!!! (vad säger du om det U?!)

U klagar alltid på mig och att jag har så mycket kläder på mig. Linne, tröja, luvtröja, flis och jacka - är det så mycket? Tycker inte om att frysa! Har startat en förening VVF (våga vägra frysa) - alla ni som går i små tröjor (inte ens jackor) nu på våren! Usch vad jag fryser när jag ser er!! Upp till kamp! Man måste inte kasta jackan bara för att solen skiner där ute. Långkalsongerna får man också ha på sig (det är dessutom ingen som ser att du har dem)! FAKTISKT!

Lite kaffe till...och sen börjar dagen!

Ha en god måndag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback