De är tillbaka!

1) U och S har varit borta två långhelger irad nu! INTE BRA! Även om vi inte brukar gå tillsammans på helgerna (inte heller alla vardagar) så bara vetskapen om att de inte finns där...att inte kunna stöta på dem gör att det blir tomt i parken. Nu är de tillbaka i alla fall för 2 veckor..sen åker de igen....hm, det är vi inte riktigt överens om!

2) N är tillbaka!!! Nu ännu närmare mig!! N är korvmojen som jag flitigt besöker. Han vet precis vad jag vill ha och steker ägget till hamburgaren precis rätt!!! De sålde för ett tag sedan och då blev det sorg. Kunde inte äta mojmat på evigheter! Tack och lov så blev han rastlös och köpte mojen som ligger ännu närmare mig så nu besöker jag dem minst 3 ggr i veckan!!! :-)

Andra saker man blir glad över: Igelkottar, nya skor, hitta pengar i en jacka man hängt undan. Ominte det hjälper så kan man tänka ut bus som tex: Smyga in på en cirkus och hälla lite vitpeppar i en clown näsa...

:-)

Kommentarer
Postat av: U

Ska ju ändock vara hemma i två hela veckor ;)

Ses imorgon! Både jag och S ser framemot prommis och bludderbladder.

/U

Postat av: Anonym

Du är utmanad! Skriv en lista du med!

/U

2007-03-21 @ 15:15:33
URL: http://ulrika.gustafvsson.se
Postat av: Bengan

NU, kom det över mig varför jag gillar eva, för hon tycker om mojmat...*L*

2007-03-22 @ 02:46:43
Postat av: Daniel

Det är synd om clownerna. Även utan vitpeppar i näsan, vilket för övrigt är en utmärkt idé ;)

2007-03-22 @ 15:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback