Banken!!!

OK, vet inte om det är gamla Luther eller bara jag med gammaldags uppfostran men banken....den är läskig!
Var där igår för att göra något jag borde ha gjort för länge sedan - men inte vågat!!!
När man går in där så niger man och håller mössan fint i hand. Helst ska man ha nyduschat och tagit på sig finkläder också. RESPEKT!!!!

Känner mig som en liten, liten människa som ber om ursäkt för mig själv och mitt leverne. Ändå är det en smart sak jag gör!!!! Blänger lite under lugg och skrapar med foten: Jo, eh..ursäkta men jag har tänkt att kanske.....
Varför har de sån makt?

Det är ju en affärsverksamhet lika väl som någon annan - bara det att de har mina pengar. Är rädd att bli dömd för att jag kanske inte har den stabilaste ekonomin i europa men jag klarar ju mig...

Får inte ihop bilden VAD gör att jag skäms så inför banken? Gjorde även det när mitt konto var fulladdat med pengar och allt var rosenrött....ändå är jag rädd att de ska döma mig...

Hur får man banken till sin vän? (Går samma metod för tandläkaren?)

Kommentarer
Postat av: vanja

Nätet är allt jag säger, för då behöver man aldrig mötas "face to face". Förövrigt vet vad du snackar om, jag undrar alltid om dom ska börja skratta åt mig eller säga " Lilla gumman, det här ser inte bra ut!"

2007-03-27 @ 22:44:49
Postat av: Daniel

Vad beträffar lösningen "Nätet" så tycker iaf. jag att den inte är så bra set som en lösning. Däremot är det ett sätt att undvika problemet (om man nu tycker att det är ett sådant.....vilket man ju i dethär fallet tycker) Svaret på problematiken (dock ej lösningen) är nog at du /ni råkar vara lite konservativ/a på just den punkten. Värre än så är det nog inte.

2007-03-29 @ 12:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback