Svullnad, fästing och nackspärr..

En vanlig måndagsmorgon med andra ord...att alltid veckan skall börja med måndagmorgon. Den är ju värst av alla. Inte bara för att det är måndag och arbetsveckan börjar. Det ligger något i luften på måndagsmornar. Som om de alltid skall påminna om att nu ska det jäv**s lite. Påminna om att livet inte är en fest som man kanske kan tro efter en underbar helg.

Killen är så imponerande duktig. Fast han nyss gått igenom en stor komplicerad operation visar han inga tecken på att vara dämpad eller ens ha ont. Han förstår inte alls varför vi inte går på våra skogspromenader. Inte heller varför han inte får bada och hämta pinnar som vi brukar. Tänk vad djuren kan! En annan hade ju varit helt ur spel efter ett sådant ingrepp.

Har varit på kurs i helgen - Dr. Bach blomsterdroppar - äntligen! Har velat gå den kursen länge...ett superbra komplement till healingen. Att jobba med samma saker fast från olika håll för att ge klienten det  bästa. Kan det bli bättre? Så nu sitter jag med ett jättefint schatull med alla 38 droppar och det bara kliar i fingrarna på att sätta igång (har redan blandat ihop 3 recept fast det är till mig min sambo och en som väntat på att jag skall gå kursen för att få droppar). :-) SPÄNNANDE!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ang. Måndagar så kan man ju även tänka att "Ok, det är måndag, men det är iaf. det längsta ifrån nästa måndag man kan komma. :-)

2007-06-21 @ 14:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback