NYTT!!!!

Så där...nu har vi nästan stökat färdigt...mycket mer rymd i vardagsrummet blev det och fint blev det oxå...med nya TV:n...som jag i och för sig inte fått njuta så där vansinnigt mycket av eftersom det spelas en hel del...men men jag har ju mitt rum..(sovrummet) där jag kan krypa in och roa mig med andra saker...

När man har ny TV så behöver man ny matta och nytt soffbord oxå - för att allt skall bli perfekt! Så idag åkte vi alltså ut till IKEA för att se om där fanns något...det gjorde det inte. Men en ny lampa till köket (eftersom den gamla kapsejsat..tror det är generatorn..) en lika dan så skall jag se i morgon hur många delar jag behöver byta ut...

Sedan har vi äntligen sågat till och fixat "locket" till köksfläkten ...som jag nyss kaklat och fogat...får se i morgon då när allt har torkat om det blir bra eller ej...

Vi betar av en sak i taget här hemma och det är skönt...alla långbänkar som skall fixas börjar vara klara...snart sitter vi här i skinade perfekt hem.. ;-) Eller inte...

Näst projekt är sovrum och hall..vi kan även kalla det för FÖRVARING!!! Måste hitta smidigare lösningar på det....

Puss o kram och gott slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback