Glöggkväll

Sådär, nu är julen invigd med första glöggen på jobbet. Det var trevligt men som vanligt när man umgås med arbetskamraterna på fritiden så blir det alltid lite krystat. Den största gemensamma intresse man har är ju just arbetsplatsen och det finns oftast inte så mycket annat att prata om.

Vissa pratar man annat med men inte med alla närvarande. Men det var kul och mysigt. Avrundade kvällen med en drink på mitt favvohak. Sedan hem till kommisarie Morse och frusen pizza....härligt!!!

Även om jag är lite stel idag efter att ha sovit på soffan så...är det rätt skön att bara gå och skrota utan måsten. Denna helg kan jag verkligen göra saker när jag vill och det njuter jag av.

Fast farbror Jaz gör sig påmind i tankarna nu...det gör ont! Riktigt ont! Har haft honom i sinnet de sista 4 kvällarna. Ligger och tänker på hur has mjuka runda nos kändes i handen. Hur det kändes när han på natten kom och buffade lite, hans lukt, hans slemmiga pussar och hans underbara varma kropp när man kramade honom...

Puss min ängel! Saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback