Då var det måndag

...igen. Helgen har varit lugn och skön med bara mig att tänka på. Jag behövde verkligen det. Det blir så mycket lättare när man bara har sig själv både med pyssel och mat. Det är som om det aldrig blir stökigt eller finns saker att plocka undan.

Nu skall jag väl i ärlighetens namn säga att när jag är själv så är även jag bättre på att ta undan efter mig på en gång bara för att jag tycker det är så skönt att slippa ha en massa saker framme. Men det blir mindre disk, mindre plock - ja mindre av allt.

Dessutom så har man inte stressen att hinna göra egensakerna innan sambon kommer hem från träning utan jag kan göra dem precis när jag själv känner för dem. Det är skönt! Mitt schema behöver inte anpassas till någon annans.

Lördagens lek var trevlig och söndagens fika och behandlingar var givande och roliga.

Nu är det dags för ny vecka och en massa fix med julklappar och annat som man måste nu när det snart är dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback