Åh, aaaaah...

Vaknade för en gångs skull och känner mig ganska pigg. Svullnaden i ansiktet säger annat men den har fel. Både pigg och glad. Men det blir så konstigt.

Jag är ju van att sitta med mitt kaffe och sega lite på morgonen...men nu vet jag inte riktigt vad jag skall göra. Datar lite och fixar med lite sånt...men det kliar i kroppen på mig. Fast det känns fel att börja kakla kl 7.30 på morgonen...måla känns inte heller rätt. Jag skall ju sega...

Men det är oerhört skönt att inte vara en död lax när man vaknar. Kanske lite av min måste göra lista kan betas av på idag. Om jag inte fastnar i olika spel på datorn vill säga.

Just nu spelar jag ett spel som går ut på att känna till alla världens länder och städer och viktiga platser. Eftersom jag är urusel på geografi så har jag märkt hur nyttigt det är. Nu vet jag plötsligt vilken av ögrupperna i asien som är filippinerna. Vet också var Trinidad o Tobago ligger mer exakt...sen finns det en himla massa små länder som jag ännu inte fått koll på....

Jag fortsätter så skall vi snart se om jag blir en hejare på geografi som jag aldrig varit (trots mina höga betyg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback