Vi har hunnit....!!!!!!!!

Sitter slut som en humla. All kraft har lämnat kroppen och det är bara trötthet i muskler och huvud kvar. Känns som om jag har varit vaken ett dygn fast jag faktiskt dog på soffan redan kl 23.00 igår.

Men vi har hunnit med allt som vi förutsatt oss även om det har gett total kolaps som resultat. Nu är sambon ute och handlar ventil och borr för att vi skall kunna få upp fläktkåpan i köket. Jag sitter här och borde egentligen göra min deklaration...skriver lite bara innan....

Det som nu är kvar att göra (förutom hänga upp fläkt) är 2 kuddvar till soffan, nya ljus och soffbord. Men det är det ingen panik med så det ska nog gå bra.

Även om vi är helt slut båda två så känns det väldigt skönt att ha fått allt detta gjort. Snart är deklarationen klar och kåpan upphängd. Då ska vi bara städa och sen kan vi bara va...slappa och trycka i oss en massa onyttigheter.

Sköna söndag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback