Sköna maj!!!

Klämdag och alla är lediga...fast inte jag. Inte ledig i morgon heller. Men det är ändå på något sätt OK. Valborg har aldrig varit min helg riktigt. Inte ens som ung. Visst lite bitter måste jag ju vara eftersom alla andra är lediga och ute på landet och grejar. Och jag som är sååååå trött efter helgen och verkligen skulle behöva koppla av....

ÅÅÅÅÅH, vad bitterhetens våg är härlig att rida på! Nej då jag ska minsann kämpa och jobba på. Har bokat in behandlingar i helgen också bara för att jag ska få ännu mer att skylla mina mörka ringar under ögonen på.
Ska jobba lite extra.. :-)

Sitter här nyss hemkommen från jobb (där det varit kaos hela dagen) - ännu ett skäl till bitterhet! Ska folk inte vara ute och fira valborg nu när jag ändå måste jobba??? Komma in till mig och tänka på sina djur vad är det för sätt?? var ute och var egoistiska istället så jag får mer bitterhet över mig!!! Få kunna säga att alla gör något kul men inte jag?

Ni sabbar ju allt!!! Det gör du också D!!! Hur ska jag kunna vara bitter över mitt liv när jag ju har väldigt bra på vissa plan om man jämför!!! Sockerbiten är nära att kastas!!! Be ware!!! Fast det klart...man ska ju inte jämföra...

Dessutom kommer jag hem och min sambo har tvättat all tvätt (utan att ha sabbat något), tagit hand om disk och städ, hund och katter och dessutom kylt en öl till mig och fixar middagen! LÅT MIG FÅ VARA BITTER!!!

Ja ja, det kommer en dag i morgon också...då kanske jag kan plus:a på  bitterhetskontot lite....



Kommentarer
Postat av: Daniel

Den behöver nog inte kastas längre.

2007-05-02 @ 00:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback