Hjärnan har checkat ut!

Idag har min hjärna lagt ner fullständigt! Varken motorik eller tankeverksamhet fungerar!
Det började med att kaffet såg ut som te - tack då! Den första cigaretten hamnade i kaffeblasket. Den andra hann jag tända innan den landade i en hög med papper som skulle slängas och därmed nästan orsakat lägenhetsbrand.

När jag är fullt påklädd och på väg ut med hundenv slog det mig (tack och lov) att just det - mat till killen - måste kokas. Bara att klä av sig igen och fixa.

Efter promenaden försökte jag med glada heja rop från Barbie att få tag på min frisör för att boka en tid för klipppning...ringde minst 50 ggr...utan svar! Barbie surar.

Men tvättstugan fick jag i alla fall. Men bara det blev ett äventyr...fick som mest springa  tre gånger upp och ner till lägenheten för att hämta kvarglömda saker som skulle köras i den maskinen. (Hissen ur funktion). Sen glömmer jag så klart bort tiderna så jag har ingen aning om när det är dags att gå ner och byta maskin.

Så till slut lite trevligt - vårträff med jobbet :-). Äta på Indisk supergod restaurang!! Mums!! Trevligt!!! Men så händer den klassiska..har eftersom det är KALLT igen tagit på mig klänning och jeans...går på toaletten och sedan ut för att röka - klänningen fastnar i byxlinningen bak....

Nu är kvällen slut och jag hoppas på en bättre morgondag..

Fast nu funkar inte bloggen så klart så jag får publicera detta i morgon!

God natt säger jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

*hahaha*
Welcome to my world!!!

2007-04-25 @ 18:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback