Kul men lite läskigt

Har den senaste veckan börjat träna på psykometri...plocka upp energier från föremål och kunna berätta något om ägarna. Första objektet jag skulle prova på fick jag in ägeren redan innan jag fått föremålet...det räckte med att AK tänkte på vad jag skulle få träna på så fick jag in en hel historia...som stämde.

Tränade på ytterligare tre saker från tre människor som jag inte hade en aning om vilka de var (ett örhänge, en ring och en sån där tång att böja ögonfransarna med) alla tre blev klockrena.

Jag får in tre ord i huvudet så snart jag tar i föremålet (de tre starkaste egenskaperna) sedan får jag en beskrivning på personen och hur den är till sättet det hela avslutas med att jag får känningar i min kropp var den har skador eller problem...

Nu har jag sammanlagt tränat på 5 föremål och alla har varit mitt i prick...det är kul men det skrämmer mig lite också kan det vara så lätt...det känns nästan som om jag bara har tur och sitter och hittar på. Men det kommer ju detaljer som inte kan passa in på vem som helst. Fast med 5 av 5 rätt så måste jag ju på något sätt kunna detta...skall träna mer så får vi se hur statistiken kanske sjunker....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback