Vilka omvälvande dagar

Pust, vilka starka dagar det har varit (söndag o måndag)...helt otroligt!!! I söndags så drog kurserna igång igen och den första gruppen jag hade har så starka energier och är sååå superkänsliga att jag blev alldeles yr...det hände mycket under den kursstarten - och jag som trodde att jag började lugnt!

Andra gruppen fick jag telefonsamtal från på morgonen dagen efter som berättade hur energierna påverkat dem under natten/morgonen...där trodde jag också att jag tog en mjukstart :-) tydligen inte...

Så igår följde jag med AK hem till sin mamma. Vilket möte det blev!!! Mamman som alltid förnekat att hon både ser och hör saker började plötsligt berätta och öppna sig...vi kunde i lugn och ro prata igenom det hon upplever och hon fick de verktyg hon behöver för att kunna sova gott om natten.

Ett starkt möte som verkligen grep tag i mig...mamman som nu är 80 + var så lättad och tacksam...och jag såg i hennes ögon vilken kunskap hon besitter...tänk att ha varit tvungen att förneka detta hela sitt liv. Och nu sitta gammal ensammen och rädd. Inte våga prata med någon om det för att hon märker hur de tänker att hon blivit galen. Känner sig förnedrad av deras blickar och tankar.

Men nu hoppas jag att hon blir starkare och lugnare med de verktyg jag gav henne. I slutet av kvällen behövde vi inte ens ord för att prata..vi visste...båda två. Vi har setts förr och vi kommer att ses igen...det var också det hon sa till mig innan jag gick - om vi inte ses mer i detta liv så kommer vi att ses mycket i nästa.

Vilken kvinna!!! Vilka krafter!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback