Dagens outfit

:-) det har jag lärt mig att man skall skriva om...i alla fall om man är ute och tittar på bloggar....de mest lästa bloggarna handlar ju just om detta. Vad vi vanliga människor har på oss just i dag. Hmmmm, är det så intressant? Eller är det bara för att slippa stå och riva ut hela garderoben och prova allt man har där inne i alla kombinationer som går innan man bestämmer sig?

Genom att titta på vad någon annan (helst modesäker antar jag) person tar på sig så kan man kanske leta fram liknande ur sin garderob och känna sig "inne". Tvivlar vi så mycket på oss själva att vi behöver någon att följa?

Jaja, själv kommer jag att se ut som klippt ur en katalog idag - troligen ellos eller josefssons tyvärr - önskar jag kunde skryta med modetidning istället.

Vad som har hänt är att jag i ett försök att komma ur min deppighet provade materiell lycka och gjorde lite shopping. Kunde inte låta bli (fast jag ryser över hela kroppen över mitt tilltag - fast Barbie är nog nöjd) att falla till föga för 80-talets inmarsch på modefronten.

Nu är jag ägare av ett par chinos igen och skall komplettera 80-tals temat med en rutig tröja i pastell....fast jag kommer att lägga till linnen, skjorta och någon till tröja, grova kängor och tjocka strumpor...för att göra det så att jag blir bekväm och så att det blir min stil....önska mig lycka till nu!

Kommentarer
Postat av: K

Dagens outfit 1: "joggingbyxor" i fleece, t-shirt, svart vinterjacka, kängor, "tibetmössa", torgvantar.



Dagens outfit 2: jeans bootcutmodell, t-shirt, svart lång huvajacka, samma svarta vinterjacka, spetsiga stövletter (heter det så????)

2009-02-06 @ 00:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback