Jag har ändå inget för mig

Eftersom jag ändå inte har något speciellt för mig (förutom jobb, starta bolag, göra hemsida, möten med banker & finansiärer, hjälpa mannen att starta bolag) så har jag igår påbörjat inte en men två distansutbildningar och på måndag börjar jag den tredje....hmmmm....

Men två av dem är av mer "praktisk" karraktär och inom healing den tredje är dock en hel del pluggande och arbetsuppgifter....men jaja dygnat har ju 24 timmar...

Skall bli roligt att se när det börjar ryka ur öronen och jag hamnar i hörnet i hallen spelandes på läppen, pekandes mot väggen och jiddra...

Men det är kul...det går fort och jag har fart och jag vill verkligen!!!

Hej hopp nu åker vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback