Ja, jag ska...

Det händer mycket nu och jag vet inte riktigt hur jag skall hinna med allt...redan när jag vaknar på morgonen är jag försenad för att hinna det jag vill/ska den dagen. Andan i halsen hela tiden. Men det är kul!

Det ser bra ut nu och jag vet att det kommer att gå. Igår hittade vi lokalen vi vill bo i och SKA bo i. Lite små tekniska detaljer bara med att om det går att flytta upp kök och toalett en trappa upp. Men har ägnat någon timme åt att fixa och rita och tror att jag har hittat en bra lösning om det inte går.

Budgeten ser strålande ut så banken kan bara inte säga nej...det är idag det händer. Möte med den första banken så får vi väl se om de kan tro på oss eller inte. Det kommer att bli så bra....

Fast det blir mer och mer att fixa med ju närmare ett ja vi kommer. Hemsidan (fast den är bra långt kommen och jag tycker att den blir fin); skaffa underleverantörer, få godkännande av myndigheter (denna punkten gillar jag inte); all logistik kring lokal och inredning; avtals skrivning; lägga upp kassasystem som funkar med bokföring och allt annat man måste tänka på.... PUST!

Men nu händer det äntligen! Inte om ett halvår utan verkligen NU!!! Allt vi har räknat, skrivit, undersökt det senaste året är på väg att bli verklighet.

Spännande, pirrigt och otroligt roligt!

Kommentarer
Postat av: V

Det är underbart att det flyter och att det är påväg att sätta igång! Stort grattis och det förtjänar du verkligen!

2008-11-15 @ 12:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback