Barbie: "Jag känner mig överkörd"

Vaknade i morse av att Barbie (ett av mina alteregon) hade tagit över hela hjärnan och formligen skrek åt mig:

Skall det vara på det här viset!!!!?????

Nu har du bara prioriterat det ego som du tror är du men glömt bort mig helt. Titta på dig själv!!!!!

Solbrännan vi lyckades jobba upp är borta! Svarta ringar under ögonen! Stress gör huden ful, grå och finnig! Håret är en katastrof...sist vi klippte oss var i juni - FATTA JUNI!!!! Det är ju bara torra spröt som hänger...dessutom är det dassigt och pissigt i färgen. Det enda som går att göra är att ha tofs!!!

Men nej då...alla pengar ska sparas...inget klipp, inga nya kläder, inget som skulle pigga upp både dig och mig i det trista höstmörkret. Du rakar ju knappt benen längre!!!! Allt bara för att du ska få genomföra din dröm - MIN DRÖM DÅ??!!

Splittade toppar, eksem i öronen och finnar i näsan (hur man nu kan få finnar i och inte på näsan)...tycker du att det är rättvist???!!!

Du kan väl jobba med mig lite i alla fall!!!! Annars flyttar jag till någon annan!!!

//Arg Barbie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback