Bokstavskombination och kronisk nervsjukdom

Igår var vi (min nya familj betående av Bronx, L och D) hos en homeopat för att jag och Bronx skulle få hjälp. Framförallt Bronx. Det fick vi. Bronx diagnostiserades med en hjärnskada någon typ av bokstavskombination orsakat av vacciner.

Jag blir så trött på vad vi gör mot våra djur! Hård avel som bryter ner generation efter generation. Vacciner, mediciner och för att inte tala om alla olika fästingmedel som de facto är rena nervgifter (om de inte är örtbaserade). Vi sätter på våra kärlekar gift som barn och gravida kvinnor inte får komma i närheten av pga riskerna. Galet!!!

Så resultatet blir fler och fler sjukdomar och som i detta fall hjärnskador. Inte undra på att stackars liten har svårt att stressa ner. Hans system fungerar inte och allt är vårat fel!!!! I länder där man inte vaccinerar finns inte dessa sjukdomar hos djuren!!!!

Nåväl, nu såg vi det i ung ålder och han kommer att få hjälp så att han kan leva ett lyckligt liv. Det går att fixa med rätt medel och rätt träning. Det är bra!

Så till mig....mitt har blivit kroniskt finns inte så mycket att göra...tack modern medecin och svensk läkarvård säger jag - bittert! Det känns faktiskt inte alls roligt någonstans. Jag kommer alltid att inte riktigt orka längre. Alltid ha besvär med värk i ansiktsnerven. Allt bara för att svensk vård inte har tid så det gick för lång tid och blev kroniskt.

Men jag skulle få något som kunde lindra besvären och jag fick även en ny tid för ordentlig genomgång. Mitt sista hopp ligger där att det faktiskt kanske finns något att göra om än så lite...

Men en sak är jag säker på i alla fall - jag kommer aldrig mer att vända mig till en läkare!!! Tappat allt förtroende för dem nu och känner mig bitter och väldigt ledsen....

Kommentarer
Postat av: Arne Anka

glöm inte bort, även om jag kan förstå hur det känns, hur stark du är. Tänker på dig och sänder energi oftare än jag kanske medger.

2008-05-20 @ 00:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback