Nu börjar kroppen komma tillbaka

Äntligen! Idag första dagen jag kan gå normalt och faktiskt nästan fungera. Kroppen är tillbaka och värken har gett med sig...öronen värker fortfarande men kroppen är nästan ok. Lite öm fortfarande det är som om man får blåmärken i lederna efter två veckors tokont...men bara man kickar igång den och rör på sig lite mer så brukar det gå över...
jag är sååå glad för det!!

För ryssmatchen kan ju ingen bli gald för om man inte håller på just ryssland. Det är tom så att jag tar fram ddatorn och bloggar mitt i andra halvlek...vad händer? Blir bara frustrerad av att se...fast jag sneglar lite i alla fall...

Nu får jag de närmaste dagarna försöka komma ikapp med mitt liv...känner att jag har behov att göra saker för mig nu. Konstigt när jag har vigt de senaste tre veckorna till B och hemma till F. Ingen tid för mig...nu är det dags.

HAr lovat Barbie en sanering som jag påbörjade idag och skall fortsätta med dagar/veckor framöver. Ögonbryn skall plockas, hår skall färgas, hud skall tas hand om...och mina tre jag skall få näring...

Fast en sak har jag upptäckt med att vara lortfia under så lång tid. Efter några dagar av att inte dusha så luktar men inte lika illa längre (ja, jag tvättar mig ju i kallt vatten varje dag) men ju mindre tvål och sånt man använder desto mindre illa luktar man när man svettas. Håret mår toppen att få slippa schampoo och finnar och torr hud kommer när man kommer hem och börjar tvätta mycket och oftare...hmmm kanske skulle man tvätta mindre...

Börjar tro att tvål är överskattat....

Kommentarer
Postat av: Arne Anka

Vad då tro?! Det är ett faktum!!!!!!!!!!

2008-06-24 @ 05:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback