Vilken härlig helg!!!!

Den började med fredag på landet...vi hade med oss jord och buskar så lördag grävde jag upp det nyfunna landet (ssom fanns gömt i knähögt gräs). Planterade rosenbuskar och fixade...det blev sååå bra :-).

Det börjar bli riktigt roligt där nu för allt grovjobb börjar vara klart och nu ser man resultaten varje gång vi åker ut. Man ser skillnad istället för att bara se allt som måste göras. Det är så att man längtar ut för att få sätta händerna i nästa steg så att allt blir fint!!! Finns bara ett disaster area kvar...men det får vänta till hösten...eller tidig nästa vår...allt annat är bara super nu!

Lördagkväll åkte vi till Värmdö och hälsade på gamla goda vänner som vi inte sett på två år. Med en rädsla av att det kunde bli lite stelt ...men så blev det inte. Det bler supertrevligt och deras lilla 9 månaders var nog ett av de charmigaste barnen jag träffat! Han höll show hela kvällen och var bara tokglad och trevlig...han tyckte till och med om mig! God mat och en massa god dryck....

Det senare fick mig att ha en superskön bakfyllesöndag. Jag njöt av varje sekund. Det är sååå härligt! Min kropp har alltid annars en viss rastlöshet i sig. Har svårt att bara vara eller vila även om jag är trött. Men en riktig bakfylla ger mig ro i kroppen...den vill vila...inget pirr eller vrida och vända utan bara ro. Till och med tankarna är ganska stilla. Seg och lycklig...sååå himla skönt!

Mannen har också varit super hela helgen! Tack! Finns inget alls att klaga över allt har varit perfekt!

Kommentarer
Postat av: trl.m

Så trevligt! Glad jag blev...ha det bra i en fortsättning med :)Kramar i massor vill äta glass i Kungsträdgården med dig! Lyssna på jazz..mmm..kanske snart!? Vi får se

2008-07-15 @ 08:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback