...sshhh...tre dagar kvar...

..tre dagar kvar till semester :-)! Shhhh, säg inget högt...men jag längtar.

Kanske inte lika mycket för min egen skull som för mannens. Men jag har försökt smitta av mig av min längtan och glädje genom att ha nedräkning...det skulle jag inte ha gjort...för när jag sa i söndags: "att vet du...nu är det bara fem dagar kvar..." blev han arg.

"Jag är glad när semestern börjar - inte innan...så allt det här med fyra veckor kvar osv är bara irriterande..." sa han. Men nu är det bara tre dagar kvar...och det tycker jag är skönt i alla fall. Han behöver verkligen få vara lite ledig och vi behöver få göra lite roliga saker...om det nu blir så...

Så det inte blir som förra sommaren med sura miner vad vi än gjorde och hur jag än försökte...det var inge bra. Lite skräck inför semestern känner jag på grund av detta. Men vi får väl se...det kan väl inte bli värre än i fjol..eller?

Fast jag har märkt att hans humör kan svänga lite beroende på vilket kosttillskott han tar för sin träning. När han äter vissa tillskott med lite mer manliga hormon i så blir han antingen arg eller mer...hur skall jag säga..."kär". Nu äter han ett som han blir arg av. Minsta lilla småsak får honom att explodera...men han ser det nog inte själv...jag tycker bättre om de tillskott han blir "kär" av... :-)

Jaja...nu är det i alla fall bara tre dagar kvar...men säg inget....

Kommentarer
Postat av: Bengan

Nu kommer vi snart!!!

Då ska ni f-n få se på kosttillskott...

Kram

2008-07-24 @ 00:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback