Slabbiga mackor och topsmissbruk

Oj, klockan är redan ett...tänker jag..och börjar känna mig stressad för mötet ikväll kl 19...hur skall jag hinna???

Fast vänta nu...jag ska ju inte göra något innan...varför skulle jag inte hinna???!!!!!

Känner mig helt godnatt nu! En galen gammal kärring som börjar fastna i rutiner och varje dag är den andra lik. Blir stressad om någonting ruckas från mina invanda mönster - hur bra är det???

Försöker sansa mig...diskar och lagar lite lunch...det blev stekt ägg och falukorv...gott...men framkallar också en saknad...efter vännen K och hund...jag brukar göra dessa mackor till våra skogspromenader...fast då har jag sallad och en god senapsdressing på oxå...det har jag inte nu för jag orkar inte anstränga mig.

Helgen var trevlig m mannens vänner på besök på landet. Avslappnat och trevlig stämning infann sig... och gjorde helgen till en bra helg (andra på raken :-)). Även om kramper i benen inte har låtit mig sova...har träningsvärk efter alla anfall...det är inte kul...nu har jag proppat mig full med magnesium och kramperna börjar sakta avta.

Måste handla nu innan mötet oxå...fast jag kan inte bestämma mig för om jag skall laga middag så mannen har när han kommer hem eller om han skall få fixa det själv istället...jag har ju ätit mina mackor nu...jaja, handlas måste det i alla fall...slut toapapper, slut hushållspapper, slut vin, slut magnesium ...ja, slut allt känns det som. Just nu känns det som om min ekonomi är mer oroväckande än Sveriges.

Semester snart och slut på allt!!! Hur skall det gå???

Mitt topsmissbruk har tagit fart igen också...hade lyckats skära ner till en tops per dag och öra...nu tar jag nästan fler tops än cig per dag...men det är ju sååå skönt...bättre än en orgasm (nästan i alla fall).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback