Komma ikapp

Jobb på landet med liten B, semester och sommar överhuvudtaget har gjort att jag verkligen ligger minus på kontot vänner. Det finns vissa som jag inte ens har fått iväg ett sms till. Fast nu börjar jag beta av några som jag verkligen har behövt träffa.

Först två fika med gamla kära vännen K (inte samma K som har hundar). Henne har jag inte träffat på närmare ett år...helt galet!!! Inte heller har våran telefonkontakt varit så tät som den brukar.

Sedan igår blev promenad m U och S äntligen av. Vi har försökt hela sommaren men det har alltid kommit något ivägen. Men igår blev det av och det var skönt.

Idag skall jag försöka få iväg de där sms:en i alla fall...

Min rökning står stilla nu...jag är nere på 3 cig på morgonen och 3 på kvällen. Alla andra är borta och det går bra! Saknar dem inte så mycket men jag tror aldrig att jag kan ta bort dessa som jag röker nu...eller...jag vet inte...vi får se...jag har ju dragit ner ganska kraftigt på kort tid. Det får väl stabilisera sig nu så får vi se om jag kan gå ner till en eller två på kvällen...de på mogonen kommer att bli svårast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback