Bokföring....hmmmmm

Så där ja, nu var sista posten klar och ingående balans stämmer :-)....nu är det bara det andra kvar....fast det ligger inte riktigt hos mig (hoppas jag). Avstämmning av kassan på dagis och lite andra saker....som jag inte tror det är koll på...men det blir inte min härva att reda upp....

Å har varit en klippa och hjälpt till även om hon har haft fullt upp...nu skall jag bara släpa 4 tunga pärmar till revisorn i eftermiddag och med varm hand överräcka allt... :-)

Skulle ha varit lite enklare om de som skött detta hade lite större insikt i vad som behövs och hur redovisning går till...nu skall jag på intet sätt säga att jag har koll...jag vet bara på ett ungefär...fast efter detta jobb så vet jag väldans mycket mer!

Men nu är det klart och jag kan somna om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback