Söndags sliten

Nu var det söndag igen och det känns som om jag rör mig i sankmark. Allt tar tid extra lång tid. Nej, jag var inte ute igårkväll utan somnade ovaggad redan runt 10-11 snåret.

Det är som om söndagar har sin egna lunk. Man kan inte riktigt ta tag i saker vill bara sitta invirad i en filt och göra ingenting. Sitta och vänta på att dagen skall ta slut.

Jag har kurs ikväll och det skall bli kul. Känner på mig att vi kommer att få uppleva häftiga saker. Mina elever är så otroligt duktiga så jag står med hakan i golvet varje gång även om mina förväntningar är höga. Ikväll skall de få lära sig healing på distans.....spännande om jag klarar att guida dem dit.

I fredags var jag med om något jag aldrig gjort...hade en seans som blev lyckad. En arbetskamrat ville så gärna ha kontakt med en förlorad vän och jag sa att visst jag kan försöka...det gjorde jag och det gick bra.

En otroligt mjuk och kärleksfull energi kom in i min kropp och pratade till mig/henne genom mig...kul! Även om det inte är något som jag vill utöva ofta så är det ändå roligt att det funkar.

Ha nu en skön söndag alla ni som inte behöver resa er ur soffan :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback