Det funkar!!!!!

Naturligtvis så ringde jag L så snart jag vaknade i onsdags. Vi bokade en tid att träffas och kolla om jag lyckats m att börja rena mitt DNA. Även om jag inte riktigt gör det på samma sätt som hon sa utan som vanligt har jag tagit en genväg som mina guider visat mig.

Det funkar! Vi sa i korus hur långt det hade hunnit...och jag märker att mina ryggsmärtor har upphört...min kropp är lugnare och mina röster i huvudet inte lika ihärdiga. De negativa tankar som försvunnit stämmer överens med hur de ligger i chakrorna och hur långt min rening har kommit.

Skall jag äntligen slippa alla mina tröttande tankar på att jag inte duger? Jag har kopplat bort mig från mitt karma och kan göra mina egna val. Tappat min ryggsäck med mina nedärvda beteenden från min släkts historia och från mina egna tidigare liv. Ska jag som ett barn få börja om på nytt och bara uppleva kärleken och lugnet? Börja tro på mig själv igen och leva här och nu...inte då och sen...?

Kan jag bli av med de ärvda sjukdomarna och bara ha det jag åsamkar mig själv just nu?

Provade även om min idé hur jag skulle kunna göra detsamma för andra funkade och satte igång rening av DNA på L. Det funkade det också...även om jag trodde att han skulle flyga i golvet (han är så superkänslig för energier). Inte bara satte hans rening igång utan min fick en extraboost också.

Det verkar som om ju fler av de själar jag reser med som sätter igång desto starkare blir det för mig. Spännande! 

Så nu är det bara att vänta och se vilka effekter som kommer av detta......

Jag känner mig som ett barn på julafton!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback