Sen plötsligt är det måndag...

Ooooooops, känns som om jag bara snubblade förbi helgen! Plötsligt var den borta! Poff - bara så där!
Åkte till landet så klart på fredag men kom ut ganska sent - fast det var skönt att inte stressa.

Lördag bjöd på ett himmelskt väder och jag satt bara och njöt ute i trädgården...plockade lite ogräs..för jag kunde inte riktigt låta bli (även om ryggen inte ville det). Satt och skrev på dokumentationen till kursen jag skulle hålla på söndagen...så det gav mig en rolig solbränna...med vit hals (eftersom jag tittade ner) och en vit yta på låren (efter datorn).. :-)

Söndag fyllde men stolthet 10 år!!! Min lilla Jaz!!! Grattis! HAde laddat upp med en lång och skön skogspromenad...men det ville inte han...han gick och gömde sig bakom en tall och ville att vi skulle gå på landsvägen istället. Ja, vad gör man...det är ju födelsedagsbarnet som bestämmer....en kort runda fick det då bli...men massor med falukorv!! :-)

Sedan hem...skriva ut dokumentation så det rök om det...iväg...pust...

Fast när man sitter där med andan i halsen och börjar prata...sedan ser hur duktiga kursarna är...blir aldeles varm i hjärtat! :-) Vilken otrolig kick det är att se hur andra öppnas och börjar känna...lite trevande och tveksamma...sen så glada när de känner rätt...bara det ATT de känner!!! Så snabbt!!! Fantastiskt!

Och nu är det helt plötsligt måndag! Tillbaka till rutinerna igen...hemmet som ligger i ett täcke av damm...saker överallt...tillbaka till stresslistan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback