Det här med att bestämma...

 

Gjorde en miss när jag valde matte - hon är lika envis som jag...tex när vi är på promenad och jag vill att vi går till ett ställe men hon säger att vi ska åt ett annat håll...

Då säger jag NEJ och sätter mig...men det verkar som om hon har all tid i världen på sig...för hon bara står där och väntar...till slut blir det så tråkigt att bara sitta så då går jag åt hennes håll - nedrans - ska inte tvåbenta ha bråttom?

Kom på en grej med det där kopplet...det kan hindra mig ibland från att göra vissa saker...så jag grävde en grop o la ner det i den - men det funkade inte....

Sen har jag försökt charma matte...men då skrattar hon bara åt mig...

TIPS NÅGON?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0