Farbror Brun

 
 

Hängde med morsan till jobbet idag...åååååh, vad hon tycker att jag är duktig...*fnys*...hur larvig får ni människor bli egentligen?!!! Vad trodde hon...hon vet ju att jag är här för att hjälpa!!!

Sen träffade vi Farbror Brun igen...(syrrans styvbroscha)...han skällde lite och morrade när han såg mig men nu vet jag ju att det är så han säger hej...så det var ingen fara med det...

Sen jagade vi lite löv ihop - hur kul som helst att han också gör det....

Så fick jag visa min park för honom och vad man kan göra där...till slut fick jag honom att leka med mig också...det är ju bäst att träna honom innan syrran flyttar hem till honom ...så han vet...

Han hade en kompis med sig hon var kul en stund men sen satt hon meat bara och surade och ville hem till sin matte...trist brud....

Fast han åt sina godisar själv...inte som C som lämnade sina till mig om jag sa att jag ville ha...TYPISKT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0