Snart är jag ikapp

  
 
 
 

Sen blev allt gult igen ute - höst - fler promenader i skogen. Först så springer vi (jag o syrran) som galningar men sen vill jag gärna ligga på en höjd o spana lite oxå.

Har fått en till bästis Balto - han är en flat (uppkallad efter en Huskey) -mjuk snäll & go - vi brottas, springer & gräver gropar ihop - han är kul!

Matte & syrrans matte började "passivitets" träna mig & syrran i somras - det var toppen för då avslutade vi varje promenad med att gå o fika. Fast jag behövde inte den träningen lika mkt som syrran - jag bäddar & rullar ihop mig till en boll så snart mackorna är uppätna. Syrran kan inte riktigt koppla av på samma sätt - hon tuggar gärna på något träd eller gräver när vi sitter där...

Nu har jag äntligen tagit min plats i sängen oxå - förr var det ju katterna som bestämde där - men jag är ju spets så jag gav mig inte så nu sover vi där allihopa faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0