Nu är jag snart ikapp...

 
 
 
  
 

Matte & jag var på stugan massor hela sommaren - skogen på ena hållet & sjön på andra.

Sen hände det bästaste - vi for o hämtade morfar - sen åkte vi till FJÄLLEN!!!!

Det var ju bara det bästaste någonsin!!! Vi åkte helikopter - superspännande - vilken utsikt!! Mycket bättre än det där flyga. Matte, husse & morfar fiskade - det var kul för då var vi ute på vandring hela dagarna. Jag var jätteduktig på att markera när nån fick napp. Morfar var bäst!

Vi sov i tält fast matte hade bara tagit med liggunderlag till hon & husse - så jag snodde hennes så fick hon känna hur det var att ligga på golvet - fnys! (nästa år har hon lovat att jag ska få ett eget)

Ett dygn stormade det så vi lämnade inte tälten på 38 timmar - matte tvingade ut mig två gånger - fast fattar hon inte att jag VET hur man gör när det stormar - man kurar & kissar sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0