Norge o tänder

 

 

Vi åkte till Norge..jag, syrran, Bruno, matte o syrrans matte. Det var kul! Nästan hela tiden i alla fall.

Vi hade en stor äng vi kunde leka o springa i fast på dagarna så höll matte på med en massa konstigheter. Träna hette det visst - jag behöver inte träna - jag kan redan!

Och förresten varför måste VI lära oss vad olika kroppsdelar heter på deras språk...kan inte de lära sig vårt? SATS hette visst tekniken...matte säger att den är jättebra...och jag får nog hålla med om att det är ganska kul när vi håller på...men kan vi inte göra tvärt om? Jag kan träna matte...

Sen började jag tappa mina tänder där i Norge (vad gör inte den friska fjällvinden) och det var visst något alldeles speciellt med det tydligen...vadådå...13 veckor gammal...OCH...de åker väl när de åker...

Fnys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0