Första blodspåret

 
 

Vi va i lördags i skogen o lekte blodspår sa matte. Hon trodde att jag kanske inte skulle klara det efersom hon råkat göra ett lite svårare än vad hon tänkt...o att det fick ligga 1,5 timmar istället för en kvart.

BUSENKELT - sa jag och lokaliserade skanken ganska på en gång...sen var det klar brått tillbaka till bilen o reta syrran o Bruno för vad jag gjort...

Men DÅ fick Bruno gå ut i skogen o leta - det var inte jag riktigt överens om...OCH sen syrran oxå...

De hittade också sina skankar...fast syrran fångade en humla på vägen också...för hon behövde pausa lite.

Nästa gång ska visst matte lägga ett svårare, längre vuxenspår till mig...det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0