Landet



Nu är vi på nåt som heter landet - det är BÄST!!! Nästan i alla fall husse är det absolut bästa men sen kommer landet.

Jag har badat...tassarna i alla fall. Jag har gjort tre godisgömmor.

Så här går det till: Man sitter framför matte och ser söt ut - får en godis (hon är såååå lättmanipulerad) sen när matte inte ser så gräver man en liten grop - lägger ner godiset och täcker sedan över. Nästa gång man kommer ut så finns en massa godis att hämta ifall man inte får nån....och då gör det inget.

Sen har vi en stor boll (som matte kallar det för) och när hon säger boll behöver man bara springa dit och dutta nosen på den och sedan springa tillbaka till matte så får man godis...det är bra till gömmorna så jag tar mig ett varv då och då...

Nu är jag trött och ska sova lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0