Jag är inte bara sjuk - jag har en finne på ögat oxå

OK, nu kan man ju tycka att min förkylning kommer alldeles så där lagom till kvartsfinalen i hockey men den visas ju kvällstid så det har ingenting med det att göra!!!

Nej, just veckan när allt lossnade och jag måste kunna tänka och göra en massa - då blir jag vrålsjuk!!! Hur bra känns det? Ungefär som en gnu på en skala av elefanter.

Det lossnar verkligen nu...vi har fått en superlokal med minimala förändring och renoveringsarbeten. Jättebra läge och en toppenhyra...kan inte bli bättre...de vill teckna avtal med oss på to eller fredag...innan dess måste vi ha köpt bolag och fixat det sista med finansiärerna...pust och stånk...

Sitter och förhandlar pengar hit och dit med hela huvudet fyllt med snor...hur bra går det tror ni? Dessutom har jag fått en gigantisk finne precis under ögonbrynet - varför???!!!

I morse när jag vaknade så var den stor och härligt gulgrön...varet RANN ur den när man råkade nudda den...och det gör ont...även om det kom en flod med var så är den tydligen inte klar ännu...helt svullen och bultande...känns bra? - INTE!!!!

Och med detta ska jag vara business och fixa budgetar, finslipa ansökningar och förhandla...GRATTIS TILL MIG!!!

Dessutom tål jag inte ljus...så jag sitter här med gardinerna fördragna och solglasögon på för att klara ljuset från skärmen....tårarna rinner oavbrutet...och nysattackerna avlöser varandra (börjar få träningsvärk i magen nu)....

TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback