Välkommen vackra fina...



Nu så äntligen så är hon faktiskt HÄR...vackra fina Qilaq....igår hämtade vi henne och vilken trygg liten tös hon är!!!

Första bilturen...tänkte ge henne lite trygghet och att hon skulle åka i knät...men icke...jag ska åka eget säte bak sa hon...kröp bak och lade sig...

En första promenad i nya parken - KUL!!! sa hon och gick med hög svans och nosade runt.

Alla nya stadsljud - Oj, vad låter så där sa hon och satte sig nyfiket ner och tittade...

Nya hemmet - Hallå sa hon...gick ett varv...och sedan kom hon till ro...

Katterna - HEJ sa hon...men varför morrar du?...OK jag backar lite då...

Första natten - inte ett pip annat än när hon behövde ut (vilket är var tredje timme)...och trög som jag är (efter att ha varit ute med henne kl 6) när hon började pipa ganska snart därefter igen...så trodde jag att det var för att hon saknade syrran och mamma...men det var för att hon behövde ut igen....jaja...första olyckan inne...inte dåligt för en åtta veckors...hade jag bara lyssnat så hade det inte hänt....

Välkommen älskade du!!!

Kommentarer
Postat av: Syrrans matte

Rivstart!

2009-07-03 @ 15:17:21
Postat av: Anonym

Grattis till Qilaq som fått komma till ett mysigt kärleksfullt hem. Väntar med spänning på att få läsa mera om eran gemensamma tillvaro,forsatt trevlig sommar,snart gäller blåbärsskogen. Kram! Trollemor

2009-07-10 @ 10:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback