Pust...

Det är det perfekta ordet att sammanfatta denna dag med...veckan som gått eskalerade  till det totala antiklimax jag befinner mig i idag. Torsdagen bjöd på ett jättejobbigt besök hos min homeopat - jag fattar inte men jag blir tre år när jag sitter där inne med honom och han ser rakt igenom mig...det är nog det som blir jobbigt...alldeles skakig kom jag ut och tack och lov så väntade K med E & B på mig så jag fick lite kärlek och kunde lugna mig.

Fredag - stressdag vaknade med värk i öronen och utmattad efter torsdagen. Väl hemma så var det soffkollapsför både mannen och mig.

Lördag ...stod 5 min för länge i duschen, missade bussen och när jag börjat gå till nästa hållplats (med fler bussar att välja på) upptäcker jag att mobilen är hemma...får springa tillbaka...o hinner precis på bussen. Så istället för att ha 20 minuter tillgodo innan öppning så hade jag bara 5...stress och hets - hatar såna mornar.

Fick snabbt byta om på jobbet för vi skulle på middag hos farmor...mannen satt utanför i bilen och väntade...stress och hets igen...fick ett utbrott ...men tack och lov så tog mannen det med ro...så middag med familjen och allt vad det innebär...sen hem...vila lite och kollapssova...

Idag gör jag ingenting..har bara tagit en söndagsfika med K och nu sitter jag i soffan med benen på bordet och datorn i knät och mannen sitter bredvid och spelar TV spel...nu bara 14 dagar kvar till jag kan få slappna av på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback