Usch!!!

Sov riktigt illa i natt. Jag menar riktigt riktigt illa. Först kunde jag inte somna och sedan har det bara varit oro hela natten. Slutar att på morgonkvisten drömma en mardröm som verkligen satte spår i mig. Den var så sann....

Även om händelserna i drömmen inte var så sanna så var känslan och kärnan i drömmen det. Obehagligt att få det så svart på vitt. Hur jag känner och varför...även om jag har vetat det så blev det extra obehagligt när det målades upp på det sättet.

Tyvärr kunde jag inte gå tillbaka i drömmen och fixa det eftersom precis vid det kritiska momentet så kom sambon in och sa hej då...så nu sitter jag här med en mycket obehaglig känsla i hela kroppen som inte går att fixa till - inte i drömmen i alla fall...

Då blir jag ju tvungen att fixa det i verkliga livet - det vill jag inte. För jag vet inte om det går...inte på sånt sätt som jag vill i alla fall...

FY BUBBLAN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback