Måste bara berätta...

...att det gör ont när man tattuerar sig...riktigt ont...fast inte alla linjer utan bara en del och de gör riktigt riktigt ont. Trodde faktiskt inte att det skulle kännas så...men det gjorde det. Men nu är den där och jag gillar den mer och mer. Igår var jag lite tveksam eftersom den inte blev exakt så som jag hade i mitt huvud....men nu tycker jag om den.

...att kroppen (i alla fall min) utsätts för en mindre chock vid tattuering...var alldeles skakig och svag många timmar efter. Men det klart...det är ju som att få ett stort skrubbsår på höften. Det måste ju kännas!

...måste också berätta vad som händer när man rengör ett träbord med hällrengörning istället för träolja...det blir visserligen rent och väldigt mjukt och slätt (antagligen av slipmedlet) och väldigt väldigt matt....får väl se om det går att reparera....

...att det var länge sen som jag hade en riktig storstädning som jag har idag och att det är riktigt riktigt skönt!!!

...att jag retar katterna med den nya mobilen som har en ringsignal som heter "arg katt" och tydligen funkar den för min stora katt kommer rusande så fort den låter och undrar att va f*n...vem är det som är här??? Ska jag spöa upp någon?? - det är kul :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback