Nu kommer han snart

Till våren verkar det som...Jaz - han kommer redan nu! Jag är lad i hela kroppen!! Har redan börjar förbereda och planera!!! Mannen ser också fram emot det! Han har läst på och kollar bilder på nätet.

Jag är också glad över att han inte kommer som Collie som han hotade med - för det skulle vara så roligt med fluffig päls!!! Nog för att han valt en ras med fluffigare päls än rottis men fortfarande en pälsvård som jag kan stå ut med.

Han kommer som en Alaskan Malamute. Mannen önskar sig blå ögon (även om det anses som ett fel enligt rasstandard) men det gör ingenting...det är ju inte för att ställa ut vi skall ha honom.

Mannen vill också att vi skall åka till landet varje helg med honom när han kommer...så att han får vara ute dygnet runt. Även om det inte finns värme eller vatten där mellan november till april.

Jag är sååå glad att han kommer!!!

Välkommen älskade vän!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback