Varmt/chinchilla/mjölkstockning...

De säger att det är varmt ute....de flesta går omkring i shorts och linne. Jag ligger i soffan under två filtar och massor med kläder..och skakar av köld...vad händer?

Förutom att jag är otroligt trött och frusen så har jag upptäckt att jag nästan är som en chinchilla...jag har hittat hårsäckar med minst 5 hårstrån från samma som växer..inte undra på att jag är så luden...

Kan man få mjölkstockning fastän man inte ammar? Det känns i alla fall som det (precis som om jag skulle veta hur det känns)...ena bröstet spränger och ömmar som om det vore ett öppet sår...vagel i ögat...eller mjölkstockning...

Tack då!!!

Kommentarer
Postat av: U

Ja, precis så känns det. Vissa är rädda för sjukdomar eller olyckor. Jag är livrädd för mjölkstockning. Ylletröja rockar!



Krya på dig! Dumma Hugo...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback