Sol

Ännu en härligt solig dag och jag slipper betongdjungeln...sitter på min lilla veranda (eller tekniskt sett mannens veranda) och dricker mitt morgonkaffe. L o B kom igår och allt har gått bra. De stannar här till på måndag då vi skall iväg och röntga liten. Sen får jag och B några dagar för oss själva här....om vi ser att han klarar det.

Fast just nu så längtar jag infernaliskt efter en dusch. Solen och värmen ger svettig hud...insmord är jag också i mygg och fästingmedel...känns som en hinna över hela kroppen...inte lika mysigt! Även om man kan tvätta sig så är det inte som en riktig dusch....

Hoppas att planerna på att skaffa varmvattensberedare kommer att slå in! Det är det enda jag saknar här ute...annars så finns allt! (och nu kan jag ju surfa oxå...)

Jaja, i morgon så skall jag hålla kurs så då åker jag några timmar till stan och då kan jag passa på att duscha :-).

Sen får vi väl se...om det blir en eller två veckor här med B...och hur han tar det. Tänkte nästan prova göra ett spår till honom idag...personspår....sen kanske ett blodspår vad tiden lider...

Han är så mycket lugnare nu...en helt annan hund än för två veckor sedan....jag grät nästan igår när de kom ut hit och han bara la sig vid trädet och mös en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback