Avslutning i snöstorm och ännu ondare

OK nu tar öronen livet av mig...natten mellan söndag och måndag gjorde det så ont att jag vaknade med ett ryck och tårarna bara rann. Jag är van vid smärta. Jag gråter aldrig när det gör ont. Fast nu bara kollapsade jag i en gråtattack...det gjorde så ont att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Har aldrig känt sån smärta tidigare.

Kan inte sova på sidan för då gör det ondare. Stryker någon efter min arm kör det i öronen av smärta. Killar någon mig i nacken värker öronen mer. Sambon åkte igår och köpte magnecyl till mig och det hjälpte lite. Tog udden av det onda...så nu går jag på 2 magnecyl var annan timme....

Skall försöka få tag i herr doktor och höra om man inte kan göra något för att få komma tidigare än 22 april....

Jaja, nog om detta. Igår var det avslutning på kurs 3 vi åkte ut i naturen för att känna på träd och devor...naturligtvis i snöoväder. Men det verkar ha funkat för dem i alla fall. Det var kul...hoppas bara att de tyckte att det var roligt också. Jag kunde inte riktigt känna in hur det var för dem eftersom mina öron....bajsöron...men när vi åkte hem fick vi sol....

Nu är det bara kurs 1 och 2 som har avslutning på söndag. Hoppas det blir bra för dem....men det tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback