Nu samlas de...

Hade en trevlig fikastund i dag m N, E och K fast N och E tyckte att jag kunde ha haft fler mackor med mig. En blir man ju inte mätt av. Jaz var oxå där...han var så närvarande att jag stannade mitt i parken på väg dit och var lite irriterad på honom att han skulle ta så lång tid på sig att stanna och nosa....vi var ju lite sena...

Förbipasserande tyckte nog att jag var lite konstig...som stod och väntade på någonting de inte såg...

Fikastunden var mysig även om det även var lite tungt...N somnar i morgon. Tuten. Han tackade mig och sa att han skulle nog dj-ar komma och busa. Akta mig bara....han är en av de coolaste hundar jag känner. Har liksom något av Clintan över sig. Fast ändå så mjuk och mild (fast det vill han inte erkänna själv.

Han har lärt mig mycket genom samtalen med honom och de gånger jag healat honom när han visar ett annat sätt att göra det på som går så mycket snabbare. Han är storebror och tar hand om sin familj även om han är en tuff kille när han är i parken (med tuff menar jag då inte en bråkstake utan Clintan cool). Stort hjärta och mycket värme.

Vi jordbor kommer att tappa en fin själ men Jaz applåderar med alla fyra tassarna. Han är med dem....och han är superglad över att hans partner äntligen kommer. Nu har han snart alla sina kompisar samlade...han är nöjd för snart skall det viktiga arbetet sätta igång.

Han har hämtat de alla och gjort förberedelser...nu börjar det...nu skall de jobba på det där som var så viktigt..nästa steg säger han bara till mig...mer får jag inte veta...men de är alla del i det...bara två som fattas nu efter i morgon...vilka det nu kan vara...för det säger han inte heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback