Hundvakt

Visst man kan tycka att det är lyx att kunna vara på landet i denna värme. Men största tiden går åt till att vara fokuserad på hunden....hela mitt liv är satt på paus.

Det är inte lika bra...gjorde min älskade lilla dotter (eller låtsasdotter) besviken igår...hon tog studenten och jag kunde inte vara med pga hunden. Det var inte roligt alls...

Mitt liv med sambon blir ansträngt...och vi går om varandra hela tiden....inte kul alls...

Jag får boka av och om behandlingar och allt annat...

Men han börjar bli fin nu...medicinen verkar...och det där med vilt upptar hela hans tid....la ett svårare spår till honom i går...labyrint...han fick lite problam när spåren kom tätt men löste det galant helt själv :-) duktig kille...har beställt älgskank nu så att han får en lite svårare uppgift att lösa....

Så får jag be alla mina nära och kära om ursäkt för den här tiden då jag kommer att försumma er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback