Hi och hå och hej

med farbror frej...nu alla barn så är det barnprogram...nu skall vi se vad farbror frej tar fram...en torkad lunga här och en torkad lunga där...så skall vi se vad vi med torkad lunga kan göra...lära en hund att bita sig i ett öra...

Hej hopp, nu är jag helt totalt slut...kan inte för mitt liv förstå hur jag skall orka...idag har det varit regnigt och kallt...jag sitter ute under massa med täcken och filtar..trött..så infernaliskt trött...och ingenting kan jag göra annat än med jämna mellanrum ta en promenad...

Det vore en sak om det var min hund...då skulle jag inte behöva sitta med honom på detta sätt...nu är han inne en stund bara för att jag måste få andas...har varit ute sen 07.00 i morse. Ont i halsen och blöta fötter...stinker av hundgodis (torkad lunga)...själv så tycker jag inte att det luktar lika mycket som många andra godisar men inne på affären så tyckte de tydligen det när de började leta vad som var dåligt i köttdisken när jag stod där....

Men snart är det dags att lägga spår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback