Hemma...

igen efter en vecka utan dusch...det var skönt att bli av med beläggningen..kände när jag satt i bilen på väg hem hur det osade diverse dofter om mig....det värsta är nog fötterna...det har regnat...hade inte tillräckligt med strumpor med mig...blöt blandat med fotsvett....luktar inte gott...och känns rätt vidrigt oxå...men nu är jag ren...

Ont i hals och huvud men ren. Hemma...skönt att kunna andas...tänka på annat än vad killen behöver...fast jag tänker på honom ändå...saknar faktiskt honom....men nu är han med husse över helgen...hos mig igen ti/on/to så det blir en kortvecka...

Jaja, skall väl ta hand om hemmet nu...,diskat har jag redan gjort bara allt annat kvar...

Kommentarer
Postat av: U & S

Vila, samla kraft. Du behöver det. För att orka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback