Ibland händer det saker

Hade ett mentorsamtal i lördags. Det var roligt för att det jobb jag har påbörjat med DNA skall ju ta med sig alla själar som reser i min grupp också. Hon som ringde sa att hon hade känt att någonting höll på att hända med henne. Det hade startat samtidigt som jag satte igång min rening och nu undrade hon vad det var som höll på att hända.

Det är roligt när någon som är så känslig för energier och som inte vet om vad jag gör ringer tillbaka och bekräftar det som skall hända. Att någon känner det helt ovetandes om vad som sker :-). Betyder bara att det funkar på alla de plan som det är sagt att det skall göra....kul!

Så genom att rena och höja mig sjlv så påverkar jag alla själar i min grupp på ett positivt sätt så att även de höjs en smula i sitt medvetande. Tänk om alla kunde/orkade göra denna rening...då skulle ju alla människor må en smula bättre överlag...

KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback