Att hålla kurs...

Igår drog jag så igång mina kurser i healing igen. Det var spännande! För första gången var jag med om i alla fall delvis automatskrift när jag skulle sätta ihop kurs dokumentationen. För jag hade ingen aning om vad vi skulle göra....men jag skrev ner något...som jag sedan fick läsa igenom för att veta vad jag skrivit.

Vilka övningar vi skulle göra hade jag ingen aning om...det enda jag visste var att jag skulle i alla fall ha en saga med mig - Åke och blåbär i skoaffären....

Sedan på väg till kursen fick jag till mig att jag måste ha eld, vatten, jord och luft med mig... så det var inget annat att göra än att fixa det. Vad jag skulle ha det till visste jag inte riktigt.

Men vart efter kursen förlöpte så fick jag information från mina guider om övningar vi skulle göra. Själv kände jag mig vilsen och inte alls så välplanerad och insläst/förberedd som jag brukar vilja vara inför en kurs.

Men vad gör man? Det är ju uppenbarligen så att det bara är att släppa kontrollen och låta det som skall ske... ske.

Dessutom så gick det superbra! Övningarna och teorin tog oss upp till healing på en högre nivå...det var spännande! Så nu är det väl bara för mig att lära mig släppa all kontroll hur svårt det än kan vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback